marți, 31 mai 2011

Nunta Flori de Mai

La sfarsitul lunii mai la sala Ramada, a avut loc o nunta draguta, primavaratica, cu aranjamente pe masa in nuante diferite. Deoarece sala nu este foarte inalta, mirii au acceptat propunerea mea de a face aranjamente joase, pe boluri de stilcla, fiecare masa avad o culoare. Astfel, am avut masa roz, masa albastra, crem, lila, somon, roz piersica, alb,verde, fuchsia, mov, galben.














Buchetul miresei si al nasei au fost din bujori, cel al miresei roz pal (ca spuma de capsuni :), iar cel al nasei roz fuchsia.





Pentru lumanarile de cununie am optat sa combinam cele 2 culori de bujori, si am inlocuit clasicele lumanari de 1 metru cu cele mai mici, de aprox 30 cm, mult mai usoare, comode, dragute, si care se pot folosi si dupa cununie, spre deosebire de cele mari.

 Pentru terasa restaurantului, am infrumusetat mesele cu un felinar ce arata magic aprins la lasarea serii, si cate un ceainic vintage cu floricele ce se regaseau si in aranjamentele de sala.


 
Prezidiul pentru masa mirilor a fost mai deosebit, format din 4 boluri cu pietricele albe si flori asezate in degrade, iar lumanarile intercalate au dat un farmec aparte partii inferiore, cu coditele florilor si apa.



                                             Inca un detaliu inedit a fost minigerbera patrata :) !


 Multumesc mirilor ca mi-au dat ocazia sa realizez aceasta nunta deosebita!

Un comentariu:

  1. Sunt superbe florile. Eu tot in mai voi avea nunta si cel mai mult imi doresc un buchet de bujori, dar toata lumea ma descurajeaza ca nu va rezista.

    RăspundețiȘtergere

Comentariile sunt binevenite, bunul simt sa-ti fie cartea de vizita.