luni, 30 mai 2011

I love craspdia!

Weekend-ul acesta am facut aranjamente pentru o mireasa mai deosebita. Spun asta pentru ca si-a dorit ca toata nunta sa se bazeze pe craspedia, aceasta floare mica,galbena, jucausa, perfect rotunda, fara frunze, nepretentioasa.
  Pentru a aduce un strop de culoare si contrast, am adaugat ceva inedit, care sa se potriveasca cu forma sferica, dar care sa ne dea mai multe posibilitati de a adauga pete de culoare, bilutele din fetru (lana impaslita).
Foto: Ioana Mihai
Incepand cu buchetul miresei, al nasei, al domnisoarelor de onoare, cocardele, lumanarile, si terminand cu aranjamentele pentru masa, pomisori in vase galbene si verzi, totul a avut ca floare de baza craspedia.
Buchet de mireasa din craspedia si bile din lana impaslita
Buchetul nasei din craspedia, santini verde si hypericum crem
cocarda
Lumanari de cununie
pernuta pentru verighete
buchet pentru domnisoara de onoare
aranjament pentru intrarea in sala
 Asteptam cu drag si pozele de la eveniment, unde veti putea vedea pomisorii de pe mesele invitatiilor, si toate detaliile, ce s-au bazat pe aceasta floare evident, de la meniuri, marturii, servetele, place-carduri, pana la etichetele de pe bombonierele de la bufetul de dulciuri.
Doar pentru cununia civila mireasa a ales un buchet din hortensia albastra si alba, care sa se potriveasca cu accesorile albastru-imperial ale tinutei sale.
 Am avut o mare placere sa fac aceasta nunta, pentru ca ma atrage ineditul, si imi stimuleaza imaginatia.
O mireasa cu personalitate!

10 comentarii:

  1. ce zapaceala de floare :-) nici nu am stiut ca exista asa ceva!! felicitari, tare frumoase aranjamentele , imi vine sa ma marit zilnic ;)))

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc! Intr-adevar e o floare mai ciudata, cu farmecul ei!

    RăspundețiȘtergere
  3. foaarte frumoase buchetele..chiar ca e traznita floarea asta..oricum se vede talentul..ha ha de abia astept sa-mi vina si mie randul...

    RăspundețiȘtergere
  4. ce haios a iesit buchetul miresei si al nasei! Imi place! Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  5. Ca-ntotdeauna Eventi Bianchi ne surprinde placut..superbe aranjamente..felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  6. buna!ai putea te rog sa imi spui cam cate fire de craspedia ai folosit?
    e superb buchetul!

    RăspundețiȘtergere
  7. buna!ai putea te rog sa imi spui cam cate fire de craspedia ai folosit?
    e superb buchetul!

    RăspundețiȘtergere
  8. Buna! Te rog sa imi spui cum pot face rost de bilele din lana impaslita!

    RăspundețiȘtergere
  9. Imi spuneti, va rog, cum ati lipit bilele din fetru de sarmulita? Multumesc anticipat!

    RăspundețiȘtergere

Comentariile sunt binevenite, bunul simt sa-ti fie cartea de vizita.