luni, 28 martie 2011

Gusturile nu se discuta, dar se cultiva!

    Am vorbit de nenumarate ori cu oamenii despre flori. Am aflat ca multora le plac foarte mult florile, si sa le primeasca, dar si sa le daruiasca. Pentru a darui un buchet de flori cuiva, trebuie sa-ti placa mai intai tie, pentru a transmite ceva prin acel buchet. Florile pot transmite respect, iubire, recunostinta, prietenie, admiratie. Insa cand acestea sunt "ambalate" in diverse folii, hartii cu sclipici, stanioale, ca sa "para" mai mari, mai stralucitoare, mai voluminoase decat sunt, si sentimentul transmis o sa fie la fel,  fals. Si nu ma refer la un fals voit, ci un fals din necunoastere.
    Eu, fiind profesor de pian, am primit la viata mea foarte multe flori, de tot felul. Insa cel mai mult ma bucuram de cele simple, neambalate. Mi se pareau cele mai sincere. Floraresele din piete apeleaza la tot felul de trucuri pentru a "imbogati" un buchet. De cate ori nu ati ramas dezamagiti cand ati ajuns acasa cu un brat de buchete, iar cand ati dat jos toate ambalajele si funditele ati remarcat ca de fapt erau doar cateva flori, poate nici acelea in conditii foarte bune.
    Ati putea spune ca ceea ce vreau eu sa explic imparte cumparatorii in cei cu bani mai putini si cei cu buget nelimitat, insa nu este asa. Un trandafir mare, frumos, proaspat, va arata intotdeauna mai bine decat 3 trandafiri impachetati in celofane colorate, cu diferite "artificii" pentru a-i face sa arate mai infoiati, mai bogati, iar buchetul sa acopere efectiv raza vizuala. Optati mai bine pentru o panglica de saten, organza sau rafie naturala, va arata mult mai bine! De asemenea, florile se pot darui in cutii speciale, mai ales cand acestea sunt trimise printr-o alta persoana si nu sunt daruite personal.

    Desigur, un buchet mai mare, cu multa verdeata, flori de diferite dimensiuni, culori si texturi va impresiona orice femeie! Insa chiar si barbatii pot primi flori. In special cand e vorba de o personalitate, sau un artist. In acest caz florile se aleg cu multa grija, iar combinatiile de culori si structura buchetului se stabilesc cu ajutorul unui florist specializat.
    Imi propun ca prin atelierul de flori Fiori Bianchi, sa indrum oamenii in a-si forma gustul pentru flori.

Si, nu uitati! Orice usa se deschide cu un buchet de flori!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariile sunt binevenite, bunul simt sa-ti fie cartea de vizita.